Nasze oferty pracy dostępne są na stronie internetowej ELEKTROBUDOWY SA oraz na portalach internetowych. Pierwszym etapem rekrutacji jest przesłanie aplikacji poprzez wypełnienie formularza aplikacyjnego:
Na podstawie analizy CV i wypełnionego formularza aplikacyjnego wybrani kandydaci są zapraszani na rozmowę kwalifikacyjną. Wybieramy tylko te osoby, których kwalifikacje są najbardziej zbieżne z przedstawionymi w ofercie wymaganiami.
Pierwsza rozmowa odbywa się z pracownikiem Zespołu HR, który będzie chciał poznać Twoje doświadczenie zawodowe, wykształcenie, umiejętności i predyspozycje, a także oczekiwania wobec naszej firmy i powody, dla których interesujesz się danym stanowiskiem.
Oprócz wywiadu czasami wykorzystujemy testy merytoryczne oraz sprawdzamy poziom znajomości języków obcych.
Kolejnym etapem jest spotkanie z przyszłym przełożonym które pozwoli na poznanie wzajemnych oczekiwań i warunków pracy.
Na podstawie tej rozmowy zapada decyzja o podjęciu ewentualnej współpracy.
Ostatnim etapem jest przekazanie informacji zwrotnej po spotkaniu, niezależnie od podjętej przez nas decyzji.