do góry

FAQ

Gdzie można znaleźć Wasze oferty pracy?
Aktualne oferty pracy można znaleźć na naszej stronie internetowej oraz w serwisie www.pracuj.pllink zewnętrzny.

Jak złożyć aplikację?

Aplikacje należy składać wyłącznie poprzez formularza aplikacyjnego, do którego odnośnik znajduje się na dole każdej oferty pracy.

Co, jeśli w chwili obecnej nie ma wakatu na stanowisku, którym jestem zainteresowany?
Mimo to zachęcamy do przesłania aplikacji do naszej bazy kandydatów poprzez wypełnienie formularza aplikacyjnego, do którego link znajdziesz w zakładce "Formularz aplikacyjny" po lewej stronie. Dzięki temu będziemy mogli się skontaktować, gdy tylko pojawi się wakat zgodny z Twoimi kwalifikacjami i oczekiwaniami.

Co, jeżeli dane, które zawarłem w aplikacji, uległy zmianie?
Jeśli dane ulegną zmianie, zachęcamy do wypełnienia ogólnego formularza aplikacyjnego, który znajdziesz w zakładce "Formularz aplikacyjny". Nieaktualne dane automatycznie zostaną zastąpione nowymi.

Mam problem z aplikacją on - line. Co mogę zrobić, by mieć pewność, że aplikacja dotarła do firmy?
Jeśli aplikacja została prawidłowo wysłana, otrzymasz maila z potwierdzeniem. Jeśli tak się nie stanie, spróbuj ponownie aplikować, upewniając się, że adres mailowy jest poprawnie wpisany. W przypadku niepowodzenia skontaktuj się z nami.

Interesują mnie trzy oferty pracy. Czy powinienem aplikować trzy razy?
Jeśli interesują Cię trzy projekty rekrutacyjne i we wszystkich spełniasz wymagania, prześlij swoją aplikacje trzykrotnie. Jest to dla nas czytelny sygnał, że możemy rozpatrywać Twoje CV w kilku projektach.

Jak długo trwa proces rekrutacyjny? Ile trzeba czekać na odpowiedź?
Zazwyczaj po około 2-3 tygodniach od publikacji oferty kontaktujemy się z kandydatami w celu ustalenia terminu rozmowy. W terminie do 2 tygodni po spotkaniu udzielamy informacji (telefonicznie lub mailowo), czy kandydatura przeszła do kolejnego etapu. Sporadycznie bywa też tak, że proces decyzyjny się wydłuża i wtedy na odpowiedź trzeba poczekać nawet do miesiąca, ale o tym informujemy kandydatów w trakcie spotkania.

Jaki poziom znajomości języka angielskiego jest wymagany?
Współpracujemy z międzynarodowymi firmami zarówno na kontraktach w Polsce, jak i za granicą. Dokumentacja techniczna często jest tworzona w języku angielskim, dlatego na większości stanowisk oczekujemy od kandydatów komunikatywnej znajomości języka angielskiego, w tym słownictwa technicznego.

Czy mogę ubiegać się o pracę, jeżeli jestem studentem?

Tak, jeśli spełniasz wymagania na dane stanowisko i jesteś w stanie pogodzić pracę z zajęciami na uczelni.

Czy są jakieś uczelnie, które zdecydowanie preferujecie w procesie rekrutacji?

Najczęściej poszukujemy absolwentów uczelni technicznych po kierunkach: elektryka, elektrotechnika, elektroenergetyka i pokrewnych. Choć oczywiście zdarzają się rekrutacje kandydatów o innym profilu. Bardzo ważne są dla nas kompetencje, doświadczenie, znajomość języków i osobowość kandydata.

Jakie możliwości podnoszenia kwalifikacji zawodowych umożliwia firma?
ELEKTROBUDOWA umożliwia podnoszenie pracownikom ich kwalifikacji na szkoleniach otwartych, zamkniętych dedykowanych tylko pracownikom naszej firmy i kursach językowych. Co więcej umożliwiamy kształcenie na studiach licencjackich, inżynierskich, magisterskich oraz podyplomowych. Dajemy równieź możliwość realizacji praktyki potrzebnej do uzyskania uprawnień budowlanych i zwracamy koszty poniesione na zdobycie uprawnień. Szczególną uwagę przywiązujemy do rozwoju kompetencji Project Management. Corocznie wydajemy na szkolenia około 1,2-1,5 miliona złotych.

Jak wygląda u Państwa ścieżka kariery dla młodego inżyniera?
Zwykle młodzi inżynierowie posiadający niewielkie doświadczenie zawodowe rozpoczynają pracę na stanowisku Asystenta (np. w dziale Pomiarów i Rozruchu, Marketingu, Realizacji, Konstrukcji albo na Produkcji). Po kilku latach pracy mogą awansować na stanowisko samodzielnego specjalisty/inżyniera, aby z czasem objąć stanowisko głównego specjalisty lub kierownika.